Átvételi lehetőségek

Személyes átvétel üzletünkben:

Webboltunkban leadott megrendelését Kalocsa belvárosában található üzletünkben INGYENESEN átveheti. Címünk: 6300 Kalocsa, Szent István király út 28. Üzletünk munkanapokon 9:00 és 17:00 óra között, valamint szombatonként 9:00 és 12:00 között tudja fogadni Önt. Ezen időszak alatt bármikor át tudja venni visszaigazolt rendelését. Fontos, hogy várja meg visszaigazoló emailünket arról, hogy “rendelése személyesen átvehető”, amit akkor küldünk ki, amikor valamennyi terméke nálunk van és a csomagot előkészítettük.

Országszerte, GLS futárral saját címre : 1490,-Ft a szállítási díj illetve 50.000,-Ft feletti rendelés esetén ingyenes a szállítás.


SAFERPAY – ONLINE FIZETÉSI RENDSZER

Webáruházunk részére a Saferpay internetes fizetési rendszere biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a Saferpay fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a SIX Payment Services (10, rue Gabriel Lippmann 5365 Munsbach, Luxembourg) által üzemeltetett, nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő Saferpay oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

Melyek a tranzakció lépései?

  1. A vásárláshoz szükséges adatok megadása után és annak részleteinek ellenőrzését követően a „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a Saferpay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
  2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
  3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
  4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a shop.bukfurdo.hu oldalára.

ELFOGADOTT KÁRTYATÍPUSOK: Mastercard®, Maestro®, Visa®

  1. Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.
  2. BIZTONSÁG
    Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést előkészítő oldaláról a Saferpay biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A Saferpay fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.
  3. MIRE FIGYELJEN FIZETÉSKOR?
    Bankkártyával történő fizetésről

    •   A kártyabirtokosok számára az internetes fizetés, csakúgy, mint a hagyományos POS terminálon történő fizetés díjmentes.
    •  Ma már a Maestro bankkártyával is lehet fizetni az interneten. Részletekért érdeklődjön kibocsátó bankjánál.
    •  A kártyatársaságok a kártyabirtokosok érdekeit védik, ezért amennyiben kártyával vásárol és a kereskedő nem teljesít, úgy a kibocsátó bankjánál megadott reklamáció keretében érvényesítheti panaszát, melynek jogossága esetén Ön visszakapja a pénzt.
    •  A kártyabirtokosok azonosítását szolgálja a kártya aláírási paneljében található 3 jegyű ellenőrző kód – amit CVC2-nek vagy CVV2-nek is szoktak nevezni – (a 3 jegyű ellenőrző kód megtalálható a kártyaszám, illetve annak utolsó négy számjegye után). Ezt a kódot kérjük, ugyanolyan gondossággal kezelje, mint a PIN kódot! Biztonsági jó tanácsok
    •   Növeli a biztonságot, ha SMS-szolgáltatást igényel bankjától, melynek eredményeképpen a számlán történt változásokról azonnal értesítést kap.
    •  Kérjük, készpénzfelvételnél, illetve vásárlásnál használt négyjegyű PIN kódját soha ne adja meg internetes fizetés esetén, illetve ügyeljen arra, hogy a kártyaszámát és a kártya lejárati dátumát ne adja ki illetékteleneknek!
    •   A vásárlást, fizetést követően mindig jelentkezzen ki a web oldalról! Különösen fontos ez olyan számítógép esetén, amit más is használ. Az adatai védelme érdekében javasoljuk, hogy saját gépről vásároljon, kerülje a nyilvános internetes kávézókat, hotspotokat!
      • Kéjük, e-mailben történő adategyeztetéskor fokozottan figyeljen, ugyanis Nyugat- Európában és az Egyesült Államokban egyre gyakoribb, hogy illetéktelenek e-mailben próbálnak adatot kicsalni.
      •  Amennyiben adatai frissítését kérik Öntől – akár olyan kereskedők is, ahol korábban már vásárolt – legyen elővigyázatos, hiszen akár a kereskedő nevében is eljárhatnak illetéktelenek. Ilyen esetekben kérjük, vegye fel a kapcsolatot a kereskedővel az addig megszokott módon, hogy ellenőrizze a feladót.
      • További gyanúra adhat az is okot, ha túl kedvező ajánlattal, nyereményjátékkal vagy soha meg nem rendelt termék lemondásával kapcsolatban kap levelet.
      •  A kártyatársaságok sem e-mailben, sem telefonon nem keresik meg közvetlenül a kártyabirtokosokat! Amennyiben kártyatársaságok nevében olyan e-mailt vagy telefonhívást kap, melyben arról tájékoztatják, hogy bankkártyájának adatait illetéktelenek szerezték meg kérjük, ne adja meg az adatait, illetve haladéktalanul értesítse kártyakibocsátóját.Vásárlás az interneten
      • A webes vásárlás egyik előnye, hogy könnyedén összehasonlíthatja a hasonló termékek árait, így egyszerűen és gyorsan választhatja ki az Önnek legkedvezőbb ajánlatot.
      •  Megrendelés előtt – különösen az első megrendelés alkalmával – kérjük, ellenőrizze a webáruházzal kapcsolatos információkat (mióta működik, mennyire tartják megbízhatónak a céget, a jogszabályok alapján előírt kötelező előírt általános elérhetőségek szerepelnek-e a honlapon, pl. cím, telefonszám).
      • Az internetes cégek annak érdekében, hogy védjék vásárlóikat számos biztonsági funkciót építenek be webáruházaikba. A honlapon szereplő nagy kártyacégek biztonsági logói (pl. MasterCard SecureCode) vagy egyéb titkosítások pl. SSL-kódok mindegyike arra utal, hogy az internetes kereskedő megtette a szükséges lépéseket a biztonságos netes vásárlás érdekében.
      •  A kommunikáció titkosítását mutatja az URL címben a „https” és az oldal jobb alsó sarkában szereplő lakat ikon is vagy a bal alsó sarokban található kulcs ikon, melyekre kattintva megjelennek a biztonsági tanúsítványok.
      •  Minden vásárlás alkalmával mentse el vagy nyomtassa ki megrendelését, annak fizetési visszaigazolását, a fizetéskor megadott adatokat, a megrendelt áru termékismertetőjét.
      •  A webáruház szerződési feltételeit ajánlott elolvasni megrendeléskor, hiszen amennyiben minőségi problémák merülnének fel a megrendelt termék vagy szolgáltatás esetén hasznos, ha tudja, mennyi időn belül nyújthat be reklamációt, milyen feltételek mellett vonhatja vissza megrendelését, illetve mikor és hogyan kaphatja vissza a pénzét.

Fizetési lehetőségek

Üzletünkben készpénz és bankkártya

Üzletünkben készpénzzel és bankkártyával is tud fizetni rendelése átvételekor.

Következő bankkártyákat tudjuk elfogadni üzletünkben: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard.

Banki előre utalással (Internetes bankon keresztül. NEM KÁRTYÁS FIZETÉS)

Figyelem! Ez nem bankkártyával történő fizetés! Be kell lépned az internet bankodba és ott egy átutalást indítani. Vagy bemenni a saját bankodba és ott kérni az utalást az általunk küldött E-számlán megadott számlaszámra.

Futárnál készpénz (utánvét)

Ha saját címére kéri a rendelt termékek kiszállítását, és nem fizetett előre online, akkor partnerünk futárainál készpénzzel fog tudni fizetni. Átvételkor aláírásával igazolja a csomag átvételét és a fizetés tényét.

Az utánvétes fizetésnél a fizetés kezelési költsége 590.- Forint-tól összegfüggő!

Csomagponton (Készpénzzel, vagy bankkártyával átvételkor)

Figyelem nem minden csomagpont fogad el készpénzt illetve kártyát. Kérlek ellenőrizd, hogy az adott átvételi ponton milyen fizetési lehetőségek vannak. A csomagponton történő fizetésnél a fizetés kezelési költsége 490.- Forint.


„ 14 napos visszavételi ” garancia

Célunk, hogy Ön minden szempontból elégedett legyen a vásárolt termékkel és velünk,  ezért Ékszereinkre és Óráinkra 14 naptári napos, pénz-visszafizetési garanciát vállalunk.

Amennyiben Ön vissza szeretné adni bármely nálunk vásárolt terméket, akkor mi visszafizetjük Önnek a termék vételárát és a hozzá tartozott egyéb költségeket (szállítási díj).

Fontos, hogy csak bontatlan, utólagos jelölésektől mentes, sértetlen csomagolású, nem használt terméket áll módunkban visszavenni.

A termék visszaszállításáról Önnek kell gondoskodnia, annak költségét Ön állja. Utánvéttel visszaküldött csomagot nem veszünk át. Személyesen is visszahozhatja a terméket, de ekkor kérjük, írja meg előre a [email protected] email címünkre várható érkezésének időpontját.